måndag 4 juli 2011

Pingis i flera timmar idag

Idag spelade jag pingis med Neal i några timmar. Han är ganska duktig och vi vinner ungefär lika många matcher var. Vi tar det dock inte på så stort allvar utan spelar mest för att det är kul. Lite då och då kommer det fram kineser som vill utmana oss, och då får man spela med dom ett tag. Dom är också duktiga, men är så jäkla seriösa att det inte blir roligt ibland. Det viktigaste verkar vara att ha en snygg serve. Jag har ofta svårt att ta deras servar men när jag väl lyckas så brukar jag kunna slå ganska många av dom jag spelat mot hittills.

Jag ska lämna tillbaks laptopen till Sara senare ikväll. Det har varit bekvämt att ha haft den nu ett bra tag, skönt att slippa springa iväg till internetcaféet för att skriva. Hon behöver den för att skriva på sitt examensarbete och jag kan väl knappast säga emot. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar