söndag 22 maj 2011

Ingen resa till muren för mig idag

Någon bankade på min dörr vid 7.30-tiden på morgonen. Jag släpade mig upp och öppnade och det var en från skolans Foreign Affairs Office som sa att vi ska åka till kinesiska muren klockan 8. Ingen har sagt nåt till mig tidigare, så jag blev lite irriterad på det och sa att jag hade andra planer idag. Informationen från skolan är väldigt dålig tycker jag. Den koreanska tjejen jag träffade på banken första dagen bor i min korridor, och hon kan några ord engelska och brukar informera mig om saker. Ingen från skolan har nånsin gjort det. Jag kanske måste gå upp till deras kontor själv och fråga om det är nåt jag behöver veta.

Jag ångrade lite att jag inte följde med till muren, men jag blev irriterad över att bli väckt och att ingen har sagt nåt tidigare.

Under dagen satt jag två timmar på internetcaféet och slösurfade och skickade mail till lite folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar