fredag 20 maj 2011

Ofrivilligt lunchsällskap...

Neal var med på lektionen idag. Han ska vara med varje måndag och fredag. Han har tidigare bott i Kina, för han hade en kinesisk flickvän i fyra år. Han kan ganska mycket kinesiska, men har rätt dåligt uttal och kan för den delen inte säga speciellt många meningar. Men han kan fler ord än jag i alla fall.

Idag när jag var och åt lunch så fick jag sällskap av en kille som gärna ville prata med mig. Han ville verkligen bli min kompis tror jag. Vi bytte telefonnummer osv, och han föreslog att jag skulle följa med på en resa han skulle göra i helgen. Jag sa att jag inte hade tid. Han var ju inte ens tjej liksom. :)

Det är andra gången nåt liknande händer. Jag drar till mig killar som vill ut och resa med mig, det är tydligt. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar